هتل توس قشم

دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

درباره واحد اقامتی

هتل توس قشم در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 3 طبقه بنا شده‌است و با دارا بودن مجموعاً 12 باب اتاق آماده سرویس‌دهی به گردشگران عزیز می‌باشد.

درباره موقعیت واحد اقامتی

هتل توس در خیابان فلسطین و در فاصله 700 متری از ساحل دریا واقع شده‌است. نزدیکی و دسترسی آسان به قلعه پرتغالی‌ها و مراکز خرید نظیر ستاره و فردوسی نیز از دیگر مزایای موقعیت مکانی هتل توس می‌باشد.

درباره هتل توس فشم

این هتل همواره در تلاش بوده تا با پایین آوردن قیمت ها و ارائه خدمات خود با مناسب ترین قیمت رضایت مشتریان خود را جلب کند . در همین راستا بنا داریم تخفیف های بیشتری را جهت رفاه حال شما و پایین آوردن قیمت سفر شما اعمال کنیم . اگر همین حالا برای ایام عید اتاق خود را رزرو کنید از تخفیف ویژه 15 درصدی برای رستوران و سایر خدمات رفاهی هتل مانند استخر ، سونا و … بهره مند خواهید شد این هتل همواره در تلاش بوده تا با پایین آوردن قیمت ها و ارائه خدمات خود با مناسب ترین قیمت رضایت مشتریان خود را جلب کند . در همین راستا بنا داریم تخفیف های بیشتری را جهت رفاه حال شما و پایین آوردن قیمت سفر شما اعمال کنیم . اگر همین حالا برای ایام عید اتاق خود را رزرو کنید از تخفیف ویژه 15 درصدی برای رستوران و سایر خدمات رفاهی هتل مانند استخر ، سونا و … بهره مند خواهید شد .

اسموکینگ روم
پارکینگ
تلویزیون
تهویه هوا
هیتر
وایفای

تاریخ ورود 14:00
تاریخ خروج 12:00
از 0 ت/ شب

مالک

alastor

عضویت از 1401